Регистър на дейностите на администратор на лични данни
Цели за обработване на лични данни Администраторът обработва лични данни за следните цели: ● За нуждите на предоставяне на услугите, предлагани от дружеството както и за изпълнение на сключените от дружеството договори с потребители; ● За подбор и наемане на служители на трудови договори, както и за подбор на контрагенти по граждански договори; ● За изпълнение на своите задължения по Закона за счетоводство; ● За изпълнение на своите задължения по законите, уреждащи трудовоправните и осигурителни задължения на дружеството като работодател и осигурител;
Описание на категории субекти и категории лични данни Администраторът обработва лични данни на следните категории субекти: ● Клиенти ○ Име; ○ Имейл адрес; ○ Телефон за връзка; ○ Когато е приложимо: ■ Данни от документ за самоличност; ■ ЕГН ил идруг идентификационен номер; ■ Адресл ■ Данни за участие в търговски дружества; юридически лица с нестопанска цел и други юридически лица. Личните данни на клиенти се пазят в срок от 5 години, считано от момента на сключване на договор с клиента, след което се заличават. ● Потребители ○ Име; ○ Имейл адрес; ○ Телефон; ○ Данни от трафик Данните за потребители се пазят за срок не повече от 2 години, след което се заличават. ● Кандидати за работа и служители ○ Име; ○ Имейл; ○ Телефон; ○ Възраст; ○ Трудов стаж; ○ Данни за здравето при администриране на болнични листове и други документи, относими към трудови правоотношения. Данни за кандидати за работа се заличават в срок от 1 година от събирането им. Данни за служители и контрагенти на граждански договор се пазят за срок от 3 години от прекратяване на правоотношението със субекта.
Категории получатели, пред които данните могат да бъдат разкривани Адвминистраторът може да разкрива лични данни на трети лица в следните хипотези: ● На вписани съобразно Закона за адвокатурата адвокати – за нуждите на изпълнение на договори с клиенти; ● На държавни и общински органи, когато Закона налага това или за нуждите на изпълнение на договори с клиенти; ● На доставчици на информационни услуги, използвани от администратора, изпълняващи ролята на обработващи лични данни.
Технически и организационни мерки Администраторът прилага следните мерки, осигуряващи сигурност на обработването на лични данни: ● псевдонимизация и криптиране на личните данни Прилага се по отношение на даните за трафик и данните от потребители за нуждите на директния маркетинг. ● способност за своевременно възстановяване на наличността и достъпа до личните данни в случай на физически или технически инцидент; Личните данни, събирани от Администратора, се обработват по електронен път от обработващи лични данни, използващи сървъри с възможност за възстановяване на заличена информация – “backup”.
Cargo Transporter се отличава с коректно отношение към клиентите си, бърза реакция и възможност за изпълнение на всякакъв вид поръчки.
Ние използваме "бисквитки", за да улесним използването на нашия сайт. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия. Може да разберете повече от нашите "Общи условия за ползване на сайт".