Регистър на дейностите на администратор на лични данни

  1. Цели за обработване на лични данни
    Администраторът обработва лични данни за следните цели:
    ● За нуждите на предоставяне на услугите, предлагани от дружеството както и за изпълнение на сключените от дружеството договори с потребители;
    ● За подбор и наемане на служители на трудови договори, както и за подбор на контрагенти по граждански договори;
    ● За изпълнение на своите задължения по Закона за счетоводство;
    ● За изпълнение на своите задължения по законите, уреждащи трудовоправните и осигурителни задължения на дружеството като работодател и осигурител;
  2. Описание на категории субекти и категории лични данни
    Администраторът обработва лични данни на следните категории субекти:
    ● Клиенти
    ○ Име;
    ○ Имейл адрес;
    ○ Телефон за връзка;
    ○ Когато е приложимо:
    ■ Данни от документ за самоличност;
    ■ ЕГН ил идруг идентификационен номер;
    ■ Адресл
    ■ Данни за участие в търговски дружества; юридически лица с нестопанска цел и други юридически лица.
    Личните данни на клиенти се пазят в срок от 5 години, считано от момента на сключване на договор с клиента, след което се заличават.
    ● Потребители
    ○ Име;
    ○ Имейл адрес;
    ○ Телефон;
    ○ Данни от трафик
    Данните за потребители се пазят за срок не повече от 2 години, след което се заличават.
    ● Кандидати за работа и служители
    ○ Име;
    ○ Имейл;
    ○ Телефон;
    ○ Възраст;
    ○ Трудов стаж;
    ○ Данни за здравето при администриране на болнични листове и други документи, относими към трудови правоотношения.
    Данни за кандидати за работа се заличават в срок от 1 година от събирането им. Данни за служители и контрагенти на граждански договор се пазят за срок от 3 години от прекратяване на правоотношението със субекта.
  3. Категории получатели, пред които данните могат да бъдат разкривани
    Адвминистраторът може да разкрива лични данни на трети лица в следните хипотези:
    ● На вписани съобразно Закона за адвокатурата адвокати – за нуждите на изпълнение на договори с клиенти;
    ● На държавни и общински органи, когато Закона налага това или за нуждите на изпълнение на договори с клиенти;
    ● На доставчици на информационни услуги, използвани от администратора, изпълняващи ролята на обработващи лични данни.
  4. Технически и организационни мерки
    Администраторът прилага следните мерки, осигуряващи сигурност на обработването на лични данни:
    ● псевдонимизация и криптиране на личните данни
    Прилага се по отношение на даните за трафик и данните от потребители за нуждите на директния маркетинг.
    ● способност за своевременно възстановяване на наличността и достъпа до личните данни в случай на физически или технически инцидент;
    Личните данни, събирани от Администратора, се обработват по електронен път от обработващи лични данни, използващи сървъри с възможност за възстановяване на заличена информация – “backup”.
Cargo Transport logo

Cargo Transporter се отличава с коректно отношение към клиентите си, бърза реакция и възможност за изпълнение на всякакъв вид поръчки.

Поискайте бърза оферта
Ние използваме "бисквитки", за да улесним използването на нашия сайт. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия. Може да разберете повече от нашите "Общи условия за ползване на сайт".